Re: o co chodzi z tym OS/2 ????

Autor: W.T.O. (wto_at_interia.pl)
Data: Mon 08 Oct 2001 - 20:21:08 MET DST

> Windows
Bo w os/2 nie ma rejestru, nie rozpieprzają się partycje, nie znikają pliki
bez powodu i nie zawiesza się na moim sprzęcie. Przeszedłem na os/2 3
miesiące temu, a powyższe uwagi dotyczą win 2000, ale z racji
podobieństwa...
Więc uwolnij się z poddania i dokonaj własnego wyboru!
Puki jeszcze jest w czym wybierać!
> aha ze dodam .... ilosc postow na grupie OS/2 stanowi 10% tego co mamy na
> naszej NTkowej:)))
Bo jest z nim mniej problemów.
P.S. Win używam bomam winmodem, ale to się może wkrótce zmienić.

--
W.T.O.
wto_at_interia.pl