Re: Chyba Netscape mnie zmeczyl...

Autor: Piotr Grzybowski (orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Fri 05 Oct 2001 - 21:09:01 MET DST

On Fri, 5 Oct 2001, Hubert wrote:

> Ostatnio Netscape chronicznie wycina mi (tj. czysci do cna) maile i
> newsy...
> Chyba dosc tego...
> Wiec co radzicie do newsow, a co do maili? Czy pmmail jest rzeczywiscie
> przyzwoity? Kiedys go uzywalem i zarzucilem na rzecz Netszkapy (ale to
> byla 2.02). Jakos mi wtedy nie przypadl do gustu. W zasadzie to nie
> widze powodu by byl to program PM. Moze byc spokojnie tekstowy, a nawet
> lepiej. TIA.
 pmmail *nie* jest przyzwoity. wlecze sie, nei umie obslugiwac
wiekszej ilosci maili, trzyma kzdego maila w osobnym pliku
(efekt: 19000 plikow w katalogu - nie da sie z tym nic robic),
nie umie tez odpowiednio filtrowac poczty (!!!) co ma byc jego
glowna zaleta.
 nie wiem co Ci polecic, sam uzywam pmmaila i przeklinam na niego:)

> Czy sa w ogole jacys zwolennicy Netszkapy? Jakby co to: Warp 4 UK, fix
> 15, Szkapa 4.61 (000229), Java nie fiksowana (ale ja chyba juz
> zfiksowalem...).
 pewnie ze sa, Wojtek, jestem pewien, ze jego post, ktorego jeszcze nie
czytalem, jest w duchu "wez netscape" ;-). prawde mowiac, dopiero
teraz zaczynam Wojtka rozumiec.

pg

--
Piotr Grzybowski <merlin_at_asua.org.pl>