Re: jak to chodzi?

Autor: Artur Alinowski (Artur.Alinowski_at_itpp.pl)
Data: Sat 06 Oct 2001 - 00:48:52 MET DST

On 4 Oct 2001 21:46:54 GMT, Ninik wrote:
>Ten wyżej napisał że...
>Najważniejsze: da się siakoś nakładać dzwięki na siebie? Np żeby mp3 grało
>i naraz bzyczało mi powiadomienie o poczcie?

Da się. U mnie teraz w tle gra sobie U2 z CDPlayera, dzwięki systemowe
(otwieranie okna itp.) chodzą bez problemu, nie przeszkadzając w
odtwarzaniu muzyki. Acha, jedna rzecz. Jeśli chcesz mieć dżwięk w
sesjach Win-OS2 to chyba raczej nie przejdzie. U mnie nie ma. Co prawda
nawet się nie starałem z tym walczyć bo mało używam programów Win-OS2,
ale może jest jakiś cwany sposób.

Pozdrowienia
Artur

--