Chyba Netscape mnie zmeczyl...

Autor: Hubert (hubert_news_at_wp.pl)
Data: Fri 05 Oct 2001 - 19:01:18 MET DST

Ostatnio Netscape chronicznie wycina mi (tj. czysci do cna) maile i
newsy...
Chyba dosc tego...
Wiec co radzicie do newsow, a co do maili? Czy pmmail jest rzeczywiscie
przyzwoity? Kiedys go uzywalem i zarzucilem na rzecz Netszkapy (ale to
byla 2.02). Jakos mi wtedy nie przypadl do gustu. W zasadzie to nie
widze powodu by byl to program PM. Moze byc spokojnie tekstowy, a nawet
lepiej. TIA.

Czy sa w ogole jacys zwolennicy Netszkapy? Jakby co to: Warp 4 UK, fix
15, Szkapa 4.61 (000229), Java nie fiksowana (ale ja chyba juz
zfiksowalem...).

pozdrawiam
Hubert

--