Re: No i jeszcze jedno - jaki dysk :)

Autor: Przemysław Roman (przem_r_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 29 Sep 2001 - 14:23:47 MET DST

Użytkownik "Ninik" <ninik_at_dominik.kei.pl> napisał w wiadomości
[..]
> No ale chyba coś kombinują nowego do niej :)
> O ile czytałem raz to po dwójce zmienili całkowicie elektronikę i uklad na
> niej, III miała iść z nowym wszystkim ale pod tą sama nazwa bo niby seria
> szybkich dysków, czytałem gdzieś porównanie tych dwóch serii i na prawdę
> II wypadała o wiele lepiej. Sądziłem więc że IV jest czymś na prawdę nowym
> :)

W wielkim sktórcie: jest to szybki i przede wszystkim CICHY dysk.
Mały cytat z Toms Hardware:
"When we first turned the system on with Seagate's Barracuda ATA IV, we were
a little but suspicious. Was the drive running? It was, and even though it
runs at 7,200 rpm, it is almost as silent as a 5,400 drive!"

Zajrzyj tu: http://www.pckurier.pl/nowiny/nowina.asp?id=2572
i tu: http://www4.tomshardware.com/storage/01q3/010905/index.html
i ewentualnie tu: http://www.pc.com.pl ale nie mam dokładnego linku.

PR