Re: No i jeszcze jedno - jaki dysk :)

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Fri 28 Sep 2001 - 19:33:07 MET DST

Ten wyżej napisał że...
> barracuda jest to seria dyskow seagate (nie segate) ktora od jakichs
> 4rech lat jest dostepna w wersji SCSI. teraz pakuja te sama mechanike do
> IDE-kow. wiec z ta nowoscia bez przesady :)

No ale chyba coś kombinują nowego do niej :)
O ile czytałem raz to po dwójce zmienili całkowicie elektronikę i uklad na
niej, III miała iść z nowym wszystkim ale pod tą sama nazwa bo niby seria
szybkich dysków, czytałem gdzieś porównanie tych dwóch serii i na prawdę
II wypadała o wiele lepiej. Sądziłem więc że IV jest czymś na prawdę nowym
:)

--
                                  Dominik  Chmaj
  _|  _       o     o |_        www.dominik.kei.pl