Re: No i jeszcze jedno - jaki dysk :)

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sat 29 Sep 2001 - 14:41:08 MET DST

Ten wyżej napisał że...
> W wielkim sktórcie: jest to szybki i przede wszystkim CICHY dysk.

Jak szybki w porównaniu do cichości?
Z poziomu hałasu i szybkości wybrałbym szybkość, choć z szumem nie wolno
przesadzać..
Szczerz mówiąc mi na poziomie hałasu nie zależy tak jak na szybkości.
Nawet powiem że wkurza mnie jak nie słyszę pykania cichego dysku (nie
takiego jak traktor bo toprzesada) :)
No chyba, że to o silniku bo nie znoszę jak się kręci i szumi...

> Mały cytat z Toms Hardware:
> "When we first turned the system on with Seagate's Barracuda ATA IV, we were
> a little but suspicious. Was the drive running? It was, and even though it
> runs at 7,200 rpm, it is almost as silent as a 5,400 drive!"

Chyba o tyle dobrze :)

> Zajrzyj tu: http://www.pckurier.pl/nowiny/nowina.asp?id=2572
> i tu: http://www4.tomshardware.com/storage/01q3/010905/index.html
> i ewentualnie tu: http://www.pc.com.pl ale nie mam dokładnego linku.

Dzięki za linki, potem się wezmę za instalację siakiejś przeglądarki :)
Na razie muszę sobie z niżej opisanym errorem poradzić :))
Mimo wszystko dzięki za pomoc :)

--
                                  Dominik  Chmaj
  _|  _       o     o |_        www.dominik.kei.pl