Re: Mirror Testcase

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 27 Sep 2001 - 21:49:07 MET DST

Ten wyżej napisał że...
> Nie. JFS nie jest bootowalny ani w wersji z WSeB ani
> FreeJFS. Nie ukrywam ze chcialbym mozliwosc bootowania z
> partycji JFS - w tej chwili dyski wieksze niz 64 GB
> trzeba pod OS/2 dzielic na 2 partycje?

Szkoda :(
Coś pokombinuję jak będę miał już warunki, ale ameryki chyba nie
odkryję... :(

> BTW: jakis czas temu kombinowalem jak pod Warp 4 miec
> dostep do JFS, i udalo sie! Dziala zarowno jfs.ifs z WSeB
> jak i FreeJFS. Potrzebne sa pliki os2dasd.dmd i os2lvm.dmd
> z WSeB

No ja mam tylko skromnie warpa 4pl fp 11 pl + jakieś tam fixy do tcpip. Na
nic więcej mnie nie jest stać, w końcu i tak się cieszę że nie skończyłem
jak ludki pod windę...

> - niestety ich instalacja uniemozliwia dostep do
> partycji Linuksa poprzez (nieco juz przestarzaly) ext2-os2.

A na tym i tak mi najmniej zależy - grzebać po systemie nie będę, każdemu
dobrze jak sobie siedzi na swojej partycji i nie widzi innych ;-)

--
                                  Dominik  Chmaj
  _|  _       o     o |_         www.dominik.kei.pl