Re: Wspólna partycja z długimi nazwami

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 27 Sep 2001 - 21:35:52 MET DST

Ten wyżej napisał że...
> Jezeli ma byc dostep pod Windows to musi to byc FAT. Raczej nie
> znajdziesz dobrze dzialajacych windowsowych driverow dla innych
> filesystemow, natomiast Linux od dawna obsluguje FAT32, a do OS/2
> wystarczy doinstalowac odpowiedniego IFS-a.

Owszem, ale miałem ostatnio taki układ i wiem jak potem się one gryzą.
Os/2 robi jakieś mini pliki EADATA.SF które potem się gubią windzie.
Poza tym nie udało mi się zapisać nigdy dużych plików na nim - db2
sciągałem 4 razy na fat32 i w końcu wkurzony zapodałem na hpfs i było w
porządku. Wkurza mnie, że przy pierwszym lepszym restarcie awaryjnym
pojawia się zkawałkowany plik...

> Nie.

Buuuu... Ale inne partycje mogę mieć spokojnie na JFS? :)

> EXT2 nie zobaczysz pod Windows, driver dla OS/2 jest stary
> i tez nie zawsze dziala.

A jakie są drivery pod winde na inne filesystemy?

> HPFS w Linuksie 2.4 dziala OK (w 2.0 i 2.2 tez tyle ze trzeba podmienic
> drivery),

Jakby co

--
                                  Dominik  Chmaj