Re: Nowy sprzŠt

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 15:07:24 MET DST

On Wed, 19 Sep 2001 14:53:32 +0200 (MET DST), Marek Wojciechowski wrote:

>A jak wyglada jednostka FPU w tych procesorach? (moge troche na tym
>komputerze liczyc) i jaka plyte bys do niego polecal?

Duron we wzelkiego rodzaju testach jest minimalnie za P III o tej samej częstotliwości. Tak więc
jednostka FPU jest bardzo dobra. Natomiast płyty główne : to co robiliśmy było zawsze nastawione
na minimalizację kosztów, tak więc korzystaliśmy zazwyczaj z płyt CHAINTECH. Najlepsze są
z chipsetem VIA Apollo KT133. Przy czym są wersje z interfejsem AT-66 i ATA-100.
Poza tym te płyty mają dla mnie nieocenioną zaletę : jeden lub dwa (zależy od wersji) sloty ISA.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21