Re: eCS - final

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 14:59:45 MET DST

On Wed, 19 Sep 2001 14:53:30 +0200 (MET DST), Marek Wojciechowski wrote:

>Zero problemow z rejestracja.
>A jestes pewien, ze nie powinienes dac gdzies np. inicjalu drugiego
>imienia?

Po pierwsze nie mam drugiego imienia, po drugie mam zarejestrowane na firmę, a po trzecie
zalogowałem się do Mensysa i mam wtedy na ekranie Name: i Key:. Skopiowałem przez schowek
do pliku i dalej kiszka. Zresztą było całkowicie zgodne z drukowanym na fakturze.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21