Re: OS2 Boot Manager i dyski >8 GB

Autor: Wojtek Wasilewski (wwasilewski_at_lucent.com)
Data: Wed 05 Sep 2001 - 08:28:55 MET DST

Marek Wojciechowski wrote:

> Jest możliwe w obydwu przypadkach, pod warunkiem, że uaktualnisz
> dyskietki startowe nowymi sterownikami do dysków.
>
> Marek
> --

Dzieki a odpowiedz! Jestem nowy w OS/2 choc wersje instalacyjna Warp 3
eng. (oryginal) mam od paru lat. Dotad uzywalem DOSa, SunOSa, Solarisa,
Linuxa, oraz (wypada sie przyznac tutaj ? :-)) WinNT4. Znalazlem plik
IDEASD i z instrukcji wynika, ze wystarczy podmienic na dyskietce D1
pliki IBM1S506.ADD i IBMIDECD.FLT oraz dodac jedna linijke do
CONFIG.SYS,
czy to wszystko ? A moze gdzies na sieci leza obrazy uaktualnionych
dyskietek instalacyjnych ? Czy jest mozliwe stworzenie jednej dyskietki
bootowalnej z ktorej daloby sie zainstalowac lub chociaz zarzadzac Boot
Managerem ? Odkrylem ze dalo sie zainstalowac Boot Managera za pomoca
PQMagic 3.0 na dysku 15 GB kiedy byly tam tylko dwie partycje primary
0.5 i 1 GB. PQM odmawia dalszej wspolpracy po zalozeniu partycji exten-
ded na reszcie dysku.

I na koniec -- jakie sa ograniczenia co do lokalizacji partycji Boot
Managera oraz systemowej OS/2 Warp 3 na dysku logicznym - <8 GB,
<1024 track ?

Bardzo podoba mi sie OS/2 BM, szczegolnie doceniam fakt ze nie mody-
fikuje MBR-a tak jak przewazajaca wiekszosc innych bootmanagerow.

 Wojtek

| Wojtek Wasilewski | This message represents my own opinion |
| Bydgoszcz, POLAND | and is independent of the opinion of my |
| wwasilewski_at_lucent.com | employer, Lucent Technologies NS Poland |