Re: OS2 Boot Manager i dyski >8 GB

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_sunrise.pg.gda.pl)
Data: Wed 05 Sep 2001 - 15:52:34 MET DST

On Wed, 5 Sep 2001 06:28:55, Wojtek Wasilewski
<wwasilewski_at_lucent.com> wrote:

> IDEASD i z instrukcji wynika, ze wystarczy podmienic na dyskietce D1
> pliki IBM1S506.ADD i IBMIDECD.FLT oraz dodac jedna linijke do
> CONFIG.SYS,
> czy to wszystko ?

Dawno tego nie robiłem, i nie pamiętam jakie tam były pliki, ale
czasami bywały problemy, gdy podmieniło się zbyt mało. Najlepiej jest
to więc robić dokładnie wg. załączonego README.

> A moze gdzies na sieci leza obrazy uaktualnionych
> dyskietek instalacyjnych ? Czy jest mozliwe stworzenie jednej dyskietki
> bootowalnej z ktorej daloby sie zainstalowac lub chociaz zarzadzac Boot
> Managerem ?

Jest. Poszukaj na hobbes.nmsu.edu programów: DFSEE oraz BOOTOS2

> I na koniec -- jakie sa ograniczenia co do lokalizacji partycji Boot
> Managera oraz systemowej OS/2 Warp 3 na dysku logicznym - <8 GB,
> <1024 track ?

Tu teorie są różne. Ja nigdy nie miałem problemów z instalacją BM, ale
podobno powinien być poniżej 1024 cylindra, ale to też może zależeć od
biosu.

Marek