problem z drukowaniem z maka na ploter

Autor: piotr (automatyka_at_itt.pl)
Data: Wed 05 Sep 2001 - 21:18:41 MET DST

Kochani moi..... nied?ugo wyjd´ z nerw. Mój Mac G4 nie lubi się z ploterem
(HP DesingJet 800PS) Doszliœmy juŸ do porozumienia na tyle Ÿe drukuje mi z
photoshopa. Adobe ilustratora ( nie drukuje tylko z Quark Press 4.1 - wysuwa
papier i sobie tnie na takie same kawałki - to wszystko pryszcz) Problem
jest taki: Jak mam włšczony ploter i włšcze Maca (lub zrestartuje) to bydlę
(MAC) nie chce załadować systemu i czeka nie wiem na co. Ploter jest
zainstalowany (najnowsze sterowniki, najnowszy firmware, nowa elektronika -
tylko operator jest do d....) jak to zmienić (nie operatora)
Piotr
Ps.1 proszę o wersję dla słabszych...;-)
ps.2 drukuje za pomoc? USB
ps.3 drukowa?z Adobe ilustratora , ale po u?yciu ISDN niestety dalej nie
drukuje. Wygl?da to tak: mak przesy?a do plotera - dogaduj? si´ po czym za
chwil´ dostaj´ informacj´ Post Script error. i wysiadka.

POMO?ECIE?