Re: Zjad o mi pulpit

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 10:04:32 MET DST

Kiedyś ktoś zwący się dobrawka_at_obta.uw.edu.pl (Przemyslaw Dobrowolski)
napisał że:
> No dobrze... Chwilę milczałem, ale muszę coś napisać na ten temat.
> Bardzo często zdarzało mi się coś takiego, że znikał desktop i jeśli nie
> powstał WPS to WPTOOLS można o kant d*.* potłuc.

Owszem, zauważyłem, co mnie zdziwiło, że w sesji znakowej nie chce
działać to ustrojstwo, ale wystarczyło zmienić SET
RUNWORKPLACE=C:\OS2\PMSHELL.EXE na cmd.exe i już jesteśmy w grafice. Tu
jednak wyszło z tym brakiem pulpitu...

> Ale jest sposób.
> Musisz posiadać XWorkplace i programik XFix!
> Jeśli nie masz to podeślę.

Bardzo bym prosił.

> Tworzysz sobie w roocie plik startup.cmd i w nim wpisujesz aby xfix.exe
> się odpalił.

Autostart i cały inny stuff nie działają :(
Jedyne co mi teraz chodzi to ta sesja cmd i z niej mogę odpalać wszystko
co mi się podoba :)

> Następnie reboot i xfix powstaje a Ty możesz spokojnie odtwrzać desktop.
> Gdybyś miał XWorkplace zainstalowane to przy starcie PMShella wystarczy
> trzymać Shift i sam z siebie pokazałoby się okienko "Paranoia" skąd
> mógłbyś odpalić xfixa.

No niestety nie mam tego czegoś ale tylko i wyłącznie dlatego że to się
za żadne skarby nie chciało mi zedrzeć z netlabs'a :((
Jeśli znacie jakiś mirrror z tą wersją lub komuś udało się zedrzeć niech
zapoda na priva mi :)

> Proste? Pomogło?

Jeszcze nie dopadłem samego programu... :)

--
                                   Dominik  Chmaj
  _|  _       o     o |_         www.dominik.kei.pl