Re: Zjad o mi pulpit

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_obta.uw.edu.pl)
Data: Sun 19 Aug 2001 - 18:44:43 MET DST

On Sun, 19 Aug 2001 17:44:36 +0200 (MET DST), Ninik wrote:

>C:\1>checkini.exe /c /dc:\pulpit
>CHECKINI version 2.45 (Nov 3 1999) - by Henk Kelder
>Checks the information the workplace shell stores in the ini-files.
>Use /? to query options
>
>Querying WP_DESKTOP
>FATAL ERROR: Unable to locate the desktop!
>(C:\PULPIT not found)
>TRY Starting CHECKINI with the /D option.
>Example: CHECKINI /C /DC:\DESKTOP.

No dobrze... Chwilę milczałem, ale muszę coś napisać na ten temat.
Bardzo często zdarzało mi się coś takiego, że znikał desktop i jeśli nie powstał WPS to
WPTOOLS można o kant d*.* potłuc.
Ale jest sposób.
Musisz posiadać XWorkplace i programik XFix!
Jeśli nie masz to podeślę.
Tworzysz sobie w roocie plik startup.cmd i w nim wpisujesz aby xfix.exe się odpalił.
Następnie reboot i xfix powstaje a Ty możesz spokojnie odtwrzać desktop.
Gdybyś miał XWorkplace zainstalowane to przy starcie PMShella wystarczy trzymać
Shift i sam z siebie pokazałoby się okienko "Paranoia" skąd mógłbyś odpalić xfixa.
Proste? Pomogło?

To do Lewhoo: Rozumiesz już dlaczego lubię XWorkplace?

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl - ICQ: 18642806
Asua Programmers http://www.asua.org.pl
TeamOS/2pl http://www.teamos2.org.pl
This OS/2 system uptime is 0d 6h 17m 28s 164ms (en).