Re: Zjad o mi pulpit

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 10:09:52 MET DST

Kiedyś ktoś zwący się info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK) napisał że:
> Ale jak to pomoże, gdy np. pliki INI są rozwalone ? To przecież tam
> zapisane są informacje dotyczące wyglądu desktopu. Jeżeli nie masz kopii
> całej struktury klatalogu Pulpit (lub Desktop) i systemowych plików INI to
> pozostaje tylko ręczna roibota.

Kopii na ten temat nie mam. Przyznam że kiedyś miałem włączone całe te
archiwa i jak coś się kopnęło to się przy bocie wracało tak dwa do tyłu.
Teraz by mi się to przydało.

> Dlatego właśnie tyle razy w tym wątku przewinęło się haslo ROBOSAVE.
> W takiej sytuacji jak u Ninika przy starcie systemu Alt-F1, potem F2,
> ROBOREST.CMD i po zabawie. Szybko, łatwo i przyjemnie.

Ja zawsze mam obraz całej partycji zrzucony przez ghosta. Może i nie
najlepszy sposób, ale stawia na nogi w kilka minut cały system -
obojętnie co ja tam nagnoję go... Dlatego dla mnie jest miliony razy
lepszy.
Pokombinuję jeszcze z tym Xworkplace, ale jak mi się nie uda to zrzucę
obraz tej partycji, odtworzę tamtą - wezmę wszystkie ciekawe pliki i po
odtworzeni znowu tego zastąpię je tymi...

--
                                   Dominik  Chmaj
  _|  _       o     o |_         www.dominik.kei.pl