Re: Zjad o mi pulpit

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 10:12:13 MET DST

Kiedyś ktoś zwący się dobrawka_at_obta.uw.edu.pl (Przemyslaw Dobrowolski)
napisał że:
> Rozwalenie OS2.INI i OS2SYS.INI graniczy z pełnym niefartem. Nie wiem, czy
> wiesz, ale OS/2 nigdy nie pracuje na powyższych plikach - zawsze otwarte
> ma tymczasowe pliki *.!!!.
> A le jeżeli przy przeuwaniu *.!!! na .INI coś padło no to sorry... Ale
> wtedy na 99.9% istnieją pliki *.!!!.

Tak ale jeśli on pracuje nad *.!!! a potem zastępuje je na ini to nie ma
różnicy w sumie. Skopie mu się podczas pracy !!! a potem to i tak będzie
inik. Chyba że przenosi same zmiany do inika?

> Ze swojego doświadczenia wiem, że najczęściej zwisy typu "Ninik" związane
> są z błędami w INI a nie ich fizycznego rozchrzanienia.

Nie wiem dlaczego się tak stało... Wyłączyłem kompa włączyłem i
dostałem... :(

--
                                   Dominik  Chmaj
  _|  _       o     o |_         www.dominik.kei.pl