Re: Nowy skrypcik

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_obta.uw.edu.pl)
Data: Sun 19 Aug 2001 - 14:52:26 MET DST

On Sun, 19 Aug 2001 12:29:29 +0200 (MET DST), Marek Wojciechowski wrote:

>Od dawna chcia em napisaŠ jaki interface graficzny do swoich
>programikˇw w C, ale iloŠ zmiennych ktˇre trzeba poustawiaŠ, plikˇw
>nag ˇkowych i innych takich by a ponad moje si y. Takiego gotowca by o
>mi trzeba

Szczerze mówiąc do czasu napisania skryptu musiałem poświęcać około godziny aby
utworzyć nowy projekt. A najczęściej pomimo pomysłu na jakiś mały programik, brakło
mi chęci do tworzenia tak wielu plików.

>Mam VAC 3.0 trzeba chyba na to na ˇ yŠ jakiego patcha, eby dostaŠ
>3.08 ?

3.0 + FixPack 8 = 3.08 :-)

>W tej chwili nie chce siŕ skompilowaŠ, ale to mo e byŠ wina mojej
>instalacji. Od chyba 3 lat nie rusza em VACka i wszystko mam ustawione
>pod emx-a.

Jak zrobisz makefile'a dla emx'a podeślij mi to dołączęopcję na jaki kompilator
tworzyć projekt. Przyznam szczerze, że nie umiem zrobić makefile z opcją -Zomf aby
dobrze się projekt zlinkował.
BTW: Możliwe, że przy EMXie będziesz miał errora przy FCF_CLOSEBUTTON.
Możesz sobie dodać coś takiego w costam_main.c na początku:
#ifndef FCF_CLOSEBUTTON
#define FCF_CLOSEBUTTON 0x04000000L
#endif

>Mo e ma a opcja do utworzenia podstawowego szkieletu menu File Edit
>. ?

Myślę nad jakimś GUI/TUI do tworzenia korzenia menu :)

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl - ICQ: 18642806
Asua Programmers http://www.asua.org.pl
TeamOS/2pl http://www.teamos2.org.pl
This OS/2 system uptime is 0d 2h 25m 10s 875ms (en).