Re: Zjad³o mi pulpit

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 19 Aug 2001 - 13:34:50 MET DST

Kiedy¶ kto¶ zw±cy siê mw_at_pg.gda.pl (Marek Wojciechowski) napisa³ ¿e:
> A co z nim robi³e¶ przed ostatnim shutdown-em, gdy by³o jeszcze
> dobrze?

W³a¶nie, ¿e nic ciekawego. Brat sprawdza³ pocztê ode mnie i siedzia³ na
ircu. Nic wiêcej nie robi³.

> Je¿eli dobrze pamiêtam to w readme do checkini jest taki przypadek
> opisany i jest podany parametr przy pomocy którego mo¿na mu wskazaæ
> gdzie jest pulpit, je¿eli on sam tego nie wie (o ile pulpit oczywi¶cie
> istnieje)

Owszem ka¿e sobie go podaæ - parametr /dsciezka tylko jak daje
/dc:/pulpit to pisze mi ze nie moze znale¼æ takiego katalogu. Nie wiem
dlaczego - przecie¿ nie jest usuniêty... Stoi jak by³...

> Rozumiem, ¿e robosave-a nie u¿ywasz? To duuu¿y b³±d :(

U¿ywam jeszcze starego ghosta i mogê ca³± partycjê odzyskaæ jedn±
komend±. Tylko to jest stan sprzed tygodnia a ja w tym czasie kilka
rzeczy wytestowa³em i zrobi³em sobie i nie chcia³bym siê tym bawiæ
jeszcze raz. Dlatego pytam o rozwi±zanie tego problemu... :)

No spróbujê :)
Ale nie wiem czy to pomo¿e... :-/

--
                                   Dominik  Chmaj
   |                  |          www.dominik.kei.pl
  _|  _       o     o |_     ¦wi±tynie to pomniki nadziei
 (_| (_) (\/) | (\) | |\           icq: 101929211