Re: Nowy skrypcik

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_pg.gda.pl)
Data: Sun 19 Aug 2001 - 12:21:46 MET DST

On Sat, 18 Aug 2001 18:02:49, (Przemyslaw Dobrowolski) wrote:

> Chciałem tylko zaanonsować malutki (50kb) skrypcik dla programistów którzy
> nie nawidzą pisać szkieletu aplikacji PM'owej. Skrypcik generuje kod,
> makefile, resource i inne niezbędne rzeczy.

Dzięki Ci o Boski :)
Od dawna chciałem napisać jakiś interface graficzny do swoich
programików w C, ale ilość zmiennych które trzeba poustawiać, plików
nagłókowych i innych takich była ponad moje siły. Takiego gotowca było
mi trzeba.

> Po tych parametrach skrypcik wygeneruje kod który można skompilować pod VAC
> 3.08.

Mam VAC 3.0 trzeba chyba na to nałóżyć jakiegoś patcha, żeby dostać
3.08 ?
W tej chwili nie chce się skompilować, ale to może być wina mojej
instalacji. Od chyba 3 lat nie ruszałem VACka i wszystko mam ustawione
pod emx-a.

> Jeżeli ktoś ma jakieś sugestie... Słucham.

Może mała opcja do utworzenia podstawowego szkieletu menu File Edit
.. ?

Marek