Re: Zjad³o mi pulpit

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_pg.gda.pl)
Data: Sun 19 Aug 2001 - 12:21:45 MET DST

On Sun, 19 Aug 2001 08:59:24, ninik_at_dominik.kei.pl (Ninik) wrote:

> Mam problem z warpem. Pewnego piêknego dnia, znaczy siê dzisiaj
> w³±czy³em komputer, a tu nagle zamiast pulpitu warpa pokaza³± siê tylko
> tapetka i kursorek zatrzyma³ siê na zegarku, ikonek czy tym podobnych
> ju¿ nie by³o.

A co z nim robi³e¶ przed ostatnim shutdown-em, gdy by³o jeszcze
dobrze?

> Wycieczka do sesji znakowej i sprawdzanie chkini nic nie
> dawa³o bo ten siê wiesza³ - uruchomiæ da³ siê dopiero potem, jak
> siedzia³ w grafie... Powiedzia³ mi za to ¿e on nie wie gdzie jest
> katalog pulpitu.

Je¿eli dobrze pamiêtam to w readme do checkini jest taki przypadek
opisany i jest podany parametr przy pomocy którego mo¿na mu wskazaæ
gdzie jest pulpit, je¿eli on sam tego nie wie (o ile pulpit oczywi¶cie
istnieje)

> Poza tym za cholere nie wiem dlaczego twierdzi te¿ ¿e
> nie ma katalogu "c:\pulpit" - diagnoza prosta - co¶ siê posypa³o albo w
> inikach, albo nie tak z tym katalogiem... Jakie¶ sugestie?

Rozumiem, ¿e robosave-a nie u¿ywasz? To duuu¿y b³±d :(
Nie masz przypadkiem zainstalowanego hpfs386 i nie namiesza³e¶ z
prawami dostêpu?
Spróbuj jeszcze odtworzyæ pliki ini z backupu.

W sesji tekstowej (po alt+F1)
- w katalogu c:\os2 zdejmij atrybuty RHS z OS2.INI i OS2SYS.INI
- rzemianuj te pliki na *.*.org
- w tym samym katalogu przemianuj pliki OS2.BAK OS2SYS.BAK na *.INI
- dodaj tym plikom atrybuty RSH
- exit (albo alt+ctrl+del)

I pamiêtaj robosave najlepszym przyjacielem warpman-a :)

Powodzenia,
Marek