Re: Karta sieciowa

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Thu 09 Aug 2001 - 18:18:12 MET DST

On Thu, 9 Aug 2001 17:14:55 +0200 (MET DST), Rafal Szymczak wrote:

>zy

>ze dwa :
>w kart
>

>Wlasnie. Od poczatku wygladalo mi to na jakis problem z konfiguracja.
>Sam spotkalem sie z tym, ze niektore karty maja powazny problem z
>automatyczna negocjacja polaczenia w zaleznosci co jest na drugim koncu
>kabla. Dotyczy to nie tylko polaczen typu karta-karta, ale rowniez typu
>karta-hub. Wlasnie w tym drugim przypadku mialem solidna przeprawe ze
>switchem Cisco i kilkoma producentami kart.

Jeżeli 3Com miał wejścia BNC i RJ to problem mógł być jeszcze inny.
W kartach 3Com możesz ustawić wejście standardowe, wybierane, gdy jest
cisza na drucie, czyli autonegocjacja nie jest w stanie rozpoznać rodzaju
kabla. Wystarczy, że jako default ustawisz BNC, a łącze masz po skrętce
i druga strona jest martwa. Nie działa.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20