Re: Karta sieciowa

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_---NO.SPAM---discoverfinancial.com)
Data: Thu 09 Aug 2001 - 17:07:00 MET DST

Leszek KUBRAK wrote:
> =

> On Wed, 8 Aug 2001 21:29:00 +0200 (MET DST), Wojciech Gazda wrote:
> =

> =

> Te=BF spotka=A0em si=EA z tego typu probleme. Rozwi=B1zania by=A0y zaws=
ze dwa :
> zastsosowanie kart na chipsecie RTL-8139 lub skonfigurowanie parametr=F3=
w kart
> na sztywno, tzn. =BFadne AUTO tylko np. 100 Mb, HALFDUPLEX.
> =

Wlasnie. Od poczatku wygladalo mi to na jakis problem z konfiguracja.
Sam spotkalem sie z tym, ze niektore karty maja powazny problem z
automatyczna negocjacja polaczenia w zaleznosci co jest na drugim koncu
kabla. Dotyczy to nie tylko polaczen typu karta-karta, ale rowniez typu
karta-hub. Wlasnie w tym drugim przypadku mialem solidna przeprawe ze
switchem Cisco i kilkoma producentami kart.

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *