Re: Karta sieciowa

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_---NO.SPAM---discoverfinancial.com)
Data: Fri 10 Aug 2001 - 00:45:05 MET DST

Leszek KUBRAK wrote:
> =

> On Thu, 9 Aug 2001 17:14:55 +0200 (MET DST), Rafal Szymczak wrote:
> =

> =

> Je=BFeli 3Com mia=A0 wej=14cia BNC i RJ to problem m=F3g=A0 by=E6 jeszc=
ze inny.
> W kartach 3Com mo=BFesz ustawi=E6 wej=14cie standardowe, wybierane, gdy=
 jest
> cisza na drucie, czyli autonegocjacja nie jest w stanie rozpozna=E6 rod=
zaju
> kabla. Wystarczy, =BFe jako default ustawisz BNC, a =A0=B1cze masz po s=
> [...]

Wszystkie karty mialy tylko jedno zlacze typu RJ-45, wiec nie w tym byl
problem. Tutaj juz od dawna nie mozna kupic kart ze zlaczem BNC, choc
sam mam taka jedna. Ethernet po kablu koncentrycznym to technologia,
ktorej nikt praktycznie juz nie uzywa.

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *