RE: Promocja w TP S.A. by o Modem ISDN

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 10:29:55 MET DST

On Tue, 31 Jul 2001 09:58:06 +0200 (MET DST), Dominik Czechowski wrote:

> Firma AVM pisała już
>sterowniki do innych swoich kart ISDN (B1) więc pewnie była by skłonna
>pomóc w stworzeniu sterownika (tylko komu, jeśli wszyscy mają to
>gdzieś? ).

Może nie do końca mają w nosie. Każdy z nas lubi OS/2 (nie chcę używać słowa kocha).
I jest napewno w stanie zrobić dla niego dużo. Ale w pierwszej kolejności musi
zarobić na utrzymanie siebie i swojej rodziny. Ponieważ dla tych, którzy to potrafią,
ten sterownik nie jest sprawą życia i śmierci, więc nie będą mu poświęcać swojego
czasu. Czasu, którego chyba nikt z nas nie ma w nadmiarze.

Niestety życie jest brutalne. Najpierw trzeba zarobić na chlebuś i koszulę, a potem
można coś robić dla sportu. Jeżeli jeszcze jest czas, siła i ochota.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21