RE: Promocja w TP S.A. by o Modem ISDN

Autor: Dominik Czechowski (Dominik.Czechowski_at_tpsa.pl)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 09:47:00 MET DST

On Mon, 30 Jul 2001 14:24:44, merlin_at_narsil.asua.org.pl (Piotr
Grzybowski) wrote:

> chetni sa.... tyle ze to jest makabryczne dolorzenie do interesu:>
> chyba ze zrobimy fundusz ;-) "vdp - volunteer developer project" i bedziemy
> skladac kase zeby ktos napisal...;-)

> nie ma szans:) system platny, lacze platne, pewnie jeszcze dokumentacja platna,
> tak ze nawet nie chce sie nikomu porta z unixa zrobic... chociaz pewnie bylo
> by to mozliwe.

Spójrzcie na to inaczej. Instalacji ISDN będzie w Polsce coraz więcej,
bo to jest naturalne (tak jak kiedyś zmieniało się modemy na coraz
szybsze, teraz w większości przypadków zastąpi je ISDN. Mało kogo (z
osób prywatnych) będzie stać na stałe łącze. Wiadomo, że ceny będą
spadać i nie jest istotne czy to tepsa sprzedaje modemy czy robi to
ktoś inny np.netia. Faktem jest, że pod OSa NIE MA STEROWNIKÓW. Jeżeli
ta ISDNowa promocja tepsy się będzie dobrze sprzedawać - a póki co
chyba sprzedaje się bardzo dobrze - to za niedługo będziemy mogli
powiedzieć, że OS/2 nie ma sterowników do najpopularniejszej karty
ISDN w Polsce. Dodatkowo dostępna jest dokumentacja do CAPI (m.in. z
opisem dla OS/2!) oraz sterowniki pod Linuxa. Firma AVM pisała już
sterowniki do innych swoich kart ISDN (B1) więc pewnie była by skłonna
pomóc w stworzeniu sterownika (tylko komu, jeśli wszyscy mają to
gdzieś? ). Ja niestety na pisaniu sterowników się nie znam więc nie
pomogę, ale jeśli znalazł by się ktoś chętny to mogę wypożyczyć modem
do testowania (oczywiście na późniejszym etapie potrzebna jest jeszcze
linia cyfrowa, ale to też da się jakoś załatwić).

Są chętni?

pOSdrawiam

Dominik Czechowski