RE: Promocja w TP S.A. by o Modem ISDN

Autor: Piotr Grzybowski (merlin_at_narsil.asua.org.pl)
Data: Mon 30 Jul 2001 - 17:21:41 MET DST

On Mon, 30 Jul 2001 12:29:03 +0200 (MET DST), Dobrowolski, Przemyslaw wrote:

>Leszek KUBRAK pisa :

 chetni sa.... tyle ze to jest makabryczne dolorzenie do interesu:>
chyba ze zrobimy fundusz ;-) "vdp - volunteer developer project" i bedziemy
skladac kase zeby ktos napisal...;-)

>Jakby mi telekomunikacja postawi a darmowego ISDN'a to bym napisa :-) A tak
>to jeszcze dok ada za darmo sterownik. Niech sobie sami napisz .
 nie ma szans:) system platny, lacze platne, pewnie jeszcze dokumentacja platna,
tak ze nawet nie chce sie nikomu porta z unixa zrobic... chociaz pewnie bylo
by to mozliwe.

Piotr Grzybowski <merlin_at_asua.org.pl>
Asu'a http://www.asua.org.pl