Promocja w TP S.A. by³o Modem ISDN

Autor: Dominik Czechowski (Dominik.Czechowski_at_tpsa.pl)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 13:30:35 MET DST

Na wstêpie witam wszystkich po bardzo d³ugiej przerwie. W³a¶nie
¶ledzi³em dyskusjê na temat modemów ISDN, SDI itp. w w±tku "Modem
ISDN". Poniewa¿ od przesz³o miesi±ca jestem szczê¶liwym posiadaczem
lini ISDN postanowi³em przy³±czyæ siê do dyskusji.
Nie mam zamiaru porównywaæ tutaj ISDNu z innymi rodzajami dostêpu do
Internetu, bo nie o to tu chodzi.

Oto kilka faktów:

1. W promocji TP S.A. rezygnuj±c z dotychczasowej lini analogowej
mo¿na dostaæ za nieca³e 400z³ modem Fritz! CardPCI i bezprzewodowy
telefon Ascom Eurit 133.
2. W przypadku zakupu pakietu standard nic w op³atach (poza op³at±
startow± siê nie zmienia)
3. W przypadku zakupu pakietu komfort 3 numery MSN abonamet jest
wy¿szy o 6z³ brutto
4. modem nie ma sterowników pod OS/2
5. producent tworzy sterowniki dla OS/2 i DDk m.in. dla OS/2 - mo¿na
by napisaæ sterownik, lub spróbowaæ sk³oniæ producenta do napisania
go.

Nie patrz±c na to czy kto¶ lubi czy nie lubi TP S.A. uwa¿am, ¿e oferta
jest bardzo atrakcyjna, bo za <400z³ otrzymuje siê sprzêt wart prawie
2000z³ i trzy numery telefonów. Pomijam dziesi±tki us³ug mo¿liwych do
uzyskania na ISDNie, ale choæby identyfikacja numerów, czy informacja
o op³acie.

Skupmy siê na OSie!

BRAKUJE STEROWNIKÓW! S± za to do Linuxa, jest DDK, pe³ny opis CAPI2.0,
ADK, wreszcie sterowniki do kart B1. Mo¿e uda³oby siê napisaæ
sterowniki pod OSa?

Warto zagl±dn±æ na poni¿sze adresy:
http://www.asterix.pl/home.html - adres do firmy Asterix, która jest
przedstawicielem AVM w Polsce