Re: Fwd: eCS NewsCast: eComStation Demo at the Hong Kong OS/2 User Group

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 12:08:14 MET DST

Przemyslaw Dobrowolski napisał(a):

> A my? Lewhoo?
> ==================BEGIN FORWARDED MESSAGE==================
> [...]
>
> Serenity Systems will be presenting eComStation to the Hong Kong OS/2 User Group
> at:
>
> [...]

A ja od jakiegos czasu otrzymuje maile typu (ostatnio juz trzeci) ze:
"wydanie oficjalnej wersji eCS opoznia sie (bla, bla, bla) ale juz
tloczymy kompakty (bla, bla, bla), prosze sprawdzic szczegoly
rejestracji pod adresem [...] abysmy mogli wyslac gdzie trzeba". Ciekawe
co to z tego wszystkiego w koncu wyjdzie...

--
Wojciech Gazda