RE: Promocja w TP S.A. by³o Modem ISDN

Autor: Dobrowolski, Przemyslaw (Przemyslaw.Dobrowolski_at_Wincor-Nixdorf.com)
Data: Fri 27 Jul 2001 - 09:51:28 MET DST

Witold Luty pisa³:

> Wi=EAc aktywacja w Netii kosztuje 1z=B3 + 500z=B3.

Ale mówiê o normalnym modemie do którego masz i drivery do OS/2 i mo¿esz
pod³±czyæ analogowe telefony.
To tak jak ktos by Ci dawa³ p³ytê g³ówn± noname, na którym OeS nie bêdzie
chodzi³, za 400z³, a za 500 mo¿esz sobie kupiæ Asusa.

> A wiesz, =BFe Netia udziela si=EA g=B3=F3wnie w marketingu,
> reklamuj=B1c si=EA intensywnie jako alternatywa dla TPSA,
> ale uk=B3ada kable w nielicznych, ma=B3ych obszarach,
> gdzie ma nadziej=EA na klient=F3w biznesowych.

A wiesz, ¿e gdy zobaczy³em ostatni rachunek z TPSA i zobaczy³em jak dobrze
pracuje siê w internetii (jest tak samo szyko jak w dostêpnie przez coolnet)
to po prostu zadzwoni³em do Netii i poprosi³em o za³o¿enie telefonu. W ci±gu
miesi±ca mam mieæ normalny, nie tepsiany telefon.

> A wiesz, =BFe =BFadna ma=B3a firma nie da Ci tanich
> us=B3ug telekomunikacyjnych, a je=B6li zaproponuje,
> to zbankrutuje, zanim zd=B1=BFysz si=EA nacieszy=E6.

A wiesz, ¿e 30godzin to nie 100 :) Wiêc i tak Netia jest tañsza.