Re: Modem ISDN

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Sun 22 Jul 2001 - 18:33:30 MET DST

Artur Alinowski napisał(a):

> [...]
> Polpaku nie stanowi większego problemu (technicznie of kors). Jeśli
> pójdzie ISDN to SDI tym bardziej. A co do producentów sprzętu - RWT
> tylko czeka na zamówienia. Niestety plany naszego monopolisty są z deka
> inne. Na topie jest Neostrada z tym że 300 pln abonamentu to ja za
> przeproszeniem pindolę. SDI nie zakładają bo w/g panienki z miejscowego
> boku "producent nie dostarcza urządzeń" ew. termin realizacji przyszły
> rok. Śmiech na sali, polecam szczerą rozmowę z kimkolwiek od Ericssona
> albo z RWT która te pierdolniczki w Polsce wytwarza. Centrum Warszawy

Ponadto te 115kb/s to przeciez i tak fikcja (Krakow) - co z tego ze na
drucie ode mnie do centrali tyle jest, jesli dalej KICHA! Szczegolnie
cos z zagranicy sciagnac, czasem przez modem i numer 0202122 szybciej...
Z SDI Wget jest twoim przyjacielem :-(( Powinno sie to nazywac "Slaby
Dostep do Internetu"...

Przy okazji - istnieja juz wersje HIS-a o przepustowosci 2MB/s z
bezposrednim wyjsciem Ethernet.

> Co akurat jest kolejnym bandytyzmem naszego narodowego operatora. Ten
> tysiąc za instalację pokrywa z dużym naddatkiem koszt urządzeń SDI.
> Abonament to już czysty zysk.

Wlasnie, najciekawsze jest to, ze ten prawie 1000zl wrzucaz do TP-SA do
gardla ot tak za nic, bo przeciez sprzet ktory dostajesz nie staje sie i
tak Twoja wlasnoscia. A juz najciekawsze jest to, ze jak chcesz zerwac
umowe zaraz po instalacji, to i tak ten haracz musisz zabulic. Ciekawe
jakie bylyby szanse wygrania procesu...

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */