Re: fix packi, grafika i problemy

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_pg.gda.pl)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 19:37:36 MET DST

On Tue, 10 Jul 2001 16:25:09, "W.T.O." <wto_at_interia.pl> wrote:

> Mam świrzo zainstalowany warp 4 pl i w związku z tym kilka pytań.
> 1. Czy wystarczy zainstalować fix-pack 11, czy trzeba po kolei wszystkie od
> 1 do 11?

Wystarczy najnowszy

> 2. Najpierw instalować fix-packi, czy sterowniki do karty graficznej

Najpierw Fixpak

> 3. Które sterowniki są lepsze: zwykłe czy SDD (mam kartę s3 savage4)?

To zalezy, czesto od konkretnej karty. Sprawdz najpierw SDD a jak nie
bedziesz zadowolony wtedy dopiero natywne.

> 4. Skąd wziąc bibliotekę vrobj.dll w wersji 2.1d lub nowszej?

Z hobbes.nmsu.edu albo polskiego mirrora
ftp.icm.edu.pl/mirrors/hobbes.nmsu.edu
Generalnie znajdziesz w tym miejscu wszystko czego potrzebujesz.
Oryginal, czyli http://hobbes.nmsu.edu ma nawet ladna wyszukiwarke.

> 5. Czy istnieje program do odczytu i zapisu partycji HPFS pod win2000 lub
> dosa?

Nawet kilka. Najbardziej aktualny jest ihpfs (znajdziesz na powyzszym
ftp), ktory pozwala tylko na odczyt, ale dziala tez z win95. Jest
jeszcze hpfsa, ktory potrafi rowniez pisac, ale jest shareware, a
wersja demo dziala tylko, o ile pamietam, przez pol godziny. No i, o
ile wiem, nie byl dawno uaktualniany.

> 6. Jak uruchomić pod OS/2 tuner TV flyvideo 98? Czy to w ogóle możliwe?

Nie mam pojecia. Nigdy nie mialem kontaktu z zadnym tunerem TV.

Marek