fix packi, grafika i problemy

Autor: W.T.O. (wto_at_interia.pl)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 18:25:09 MET DST

Mam świrzo zainstalowany warp 4 pl i w związku z tym kilka pytań.
1. Czy wystarczy zainstalować fix-pack 11, czy trzeba po kolei wszystkie od
1 do 11?
2. Najpierw instalować fix-packi, czy sterowniki do karty graficznej
(obecnie sterowniki VGA)? Czy ma to jakiekolwiek znaczenie?
3. Które sterowniki są lepsze: zwykłe czy SDD (mam kartę s3 savage4)?
4. Skąd wziąc bibliotekę vrobj.dll w wersji 2.1d lub nowszej?
5. Czy istnieje program do odczytu i zapisu partycji HPFS pod win2000 lub
dosa?
6. Jak uruchomić pod OS/2 tuner TV flyvideo 98? Czy to w ogóle możliwe?

Przepraszam z góry za tyle pytań, ale mam nadzieję, że pomożecie:))

--
W.T.O.
wto_at_interia.pl