Re: fix packi, grafika i problemy

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 20:32:30 MET DST

"W.T.O." napisał(a):

> Mam świrzo zainstalowany warp 4 pl i w związku z tym kilka pytań.
> 1. Czy wystarczy zainstalować fix-pack 11, czy trzeba po kolei wszystkie od
> 1 do 11?
Wystarczy od razu FP11.

> 2. Najpierw instalować fix-packi, czy sterowniki do karty graficznej
> (obecnie sterowniki VGA)? Czy ma to jakiekolwiek znaczenie?
To nie ma znaczenia, sterowniki od kart graficznych mozna
doinstalowywac, odinstalowywac, reinstalowac bez zadnych skutkow
uboczych (chyba ze w przypadkach patologicznych).

> 3. Które sterowniki są lepsze: zwykłe czy SDD (mam kartę s3 savage4)?
> 4. Skąd wziąc bibliotekę vrobj.dll w wersji 2.1d lub nowszej?
> 5. Czy istnieje program do odczytu i zapisu partycji HPFS pod win2000 lub
> dosa?
Pod dos-a widzialem cos co dawalo dostep read-only. Pod Windoze... nie
wiem.

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */