Re: partycjonowanie ;)

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_pg.gda.pl)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 18:47:18 MET DST

On Sun, 8 Jul 2001 18:57:14, Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> kupilem ojcu 40 GB i teraz sie zastanawiam... Moj ojciec uzywa worda w
> win-os2. W win-os2 chyba wszystkie programy nie potrafia rozpoznac nic
> ponad 2.1 GB - czy sie myle?
>
> Trzeba by wtedy zrobic partycje osobna dla nich...

Lepszym rozwiazaniem jest partycja "wirtualna". Ja uzywam do tego
NDFS-a. Mam katalog Win31 (gdzie instaluje wszystkie aplikacje win
3.1) ktory montuje sobie jako dysk W: o pojemnosci np. 512 MB. Dzieki
temu nie trzeba rozczlonkowywac dysku na dziesiatki partycji.

Inne rozwiazanie, a mianowicie zapchanie wolnej przestrzeni
tymczasowymi plikami do pojemnosci ponizej 2GB czesto nie jest
skuteczne (np. word 2.0 nie daje sie tak oszukac).

Marek