Re: partycjonowanie ;)

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 09 Jul 2001 - 09:15:26 MET DST

Piotr Grzybowski wrote:

> netscape dziala...

> Lew, czytales to co pisalem ostatnio o takich dyskach:-) ? zapomnij o ibm...
> podobno nowy sterownik ibm POWINIEN to obslugiwac, ale to nie jest prawda,
> musisz wziasc Dani...

sterownik IBM to wogole kicha totalna. jak mialem oryginalny IBM1S506
to dzialal jak trzeba (poza wielkoscia dysku), i moglem miec
samotne urzadzenie SLAVE. bo ja na drugiej tasmie mam cdrom i kieszen.
po upgrade ze wzgledu na dysk powyzej 2GB (to byl chyba pierwszy fix),
musialem przerzucic cdrom na MASTER bo sterownik durnial.
danis to chyba jedyne sensowne wyjscie.