Re: sb64pci pnp

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 09 Jul 2001 - 09:06:30 MET DST

Ninik wrote:

> Nie każdy ma tyle kasy by inwestować w każdą kartę jak tylko coś nie
> gra... Musze pokombinować a na live'a raczej nie mam co liczyć póki co
> :((

wogole z kartami dzwiekowymi PCI jest problem. wymagaja one supportu
PCI wiekszego niz 1.0, chyba minimum protokol 1.2. chodzi
o transmisje busmaster. jak komputer nie supportuje, a karty tego
wymagaja, to niestety sprzet sie fizycznie podwiesza. ja np.
tak mam na starej plycie z pentiakiem 133 (jeszcze nie mmx)
i chipsetem SIS. trzeba bedzie staruszke wywalic na zlom :)
i tak musze bo procek juz dawno mi nie wystarcza.