Re: Os2 i ram

Autor: Witold Luty (w.luty_at_elwar.pl)
Data: Sat 07 Jul 2001 - 02:54:55 MET DST

No zosta=B3o powiedziane co=B6 wa=BFniejszego ni=BF te
dyskusje nt ostatniego dokonania typu Opera.

Ka=BFda konwencja, je=B6li powsta=B3a na drodze
d=B3u=BFszego, ewolucyjnego rozwoju jest nielogiczna,
niesp=F3jna, bez sensu (np. zasady zachowania
przy stole).
A tak=BFe stanowi powa=BFne ograniczenie dla ulepsze=F1
w dziedzinie, kt=F3rej dotyczy.

W pe=B3ni rozumie to Microsoft wprowadzaj=B1c
w kolejnych wersjach swoich program=F3w ulepszenia
burz=B1ce poprzednie, ju=BF przestarza=B3e konwencje.

S=B1 oczywi=B6cie obszary konserwatywnego zacofania.
Wszak Phillips czy Sony mog=B3yby dokonywa=E6
co kilka miesi=EAcy prze=B3omu technologicznego
tyle, =BFe nikt w Europie nie kupi telewizora
czy magnetowidu niezgodnego z konwencj=B1 PAL i VHS.
Tacy t=EApi klienci stoj=B1cy na drodze post=EApu.

Co innego ci wspaniali komputerowcy
z piaskownicy mi=B3o=B6nik=F3w PC-t=F3w.
Oczywi=B6cie wymiana sprz=EAtu co 2 lata a system=F3w
co rok to ju=BF jest du=BFy post=EAp lecz przecie=BF
niewystarczaj=B1cy. Pozostaje to ciemne j=B1dro
zacofania zaszyte w samym j=EAzyku, kt=F3rym
si=EA komunikujemy. C=F3=BF z tego, =BFe nasze nowe
komputery nie chc=B1 wsp=F3=B3pracowa=E6 z troch=EA
starszymi, wi=EAcej zabawy b=EAdzie, gdy zamienimy
"zapytanie" na "kwerend=EA". A czemu nie na "kwery",
zreszt=B1 "qwe" lepiej si=EA uk=B3ada na klawiaturze
(typowo polskiej programisty <- kt=F3re to zdanie
mo=BFna interpretowa=E6 dwojako).

=AFycz=EA wielu sukces=F3w w pracy i daru przekonania
klient=F3w, =BFe nie rozumiej=B1 otrzymywanych
materia=B3=F3w, bo za ma=B3o ircuj=B1.

Witold Luty
w.luty_at_elwar.pl
tf.: 0-601-25-36-57