Re: Os2 i ram

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sat 07 Jul 2001 - 01:21:06 MET DST

On Fri, 6 Jul 2001 23:23:32 +0200 (MET DST), Przemyslaw Dobrowolski wrote:

>Zrozum to nie o to chodzi. Patrzy ktoś z zewnątrz na liste widzi tekst "Borze zmiłuj się" i
>co widzi? Widzi że osoba która tak pisze nie jest warta do tego aby ją o coś zapytać,
>czy też podyskutować, podejrzewa, że jest młodym g*.*iarzem. (Sorry Lewhoo,
>generalizuję..)
>Więc ogólnie jeśli nasza lista trzyma wysoki poziom techniczny to i powininna też
>trzymać poziom ortograficzny. IMHO.

Zgadzam sie ogolnie, w szcagolnosci ;) przy bledach typu "borze". Ale jak ktos sie
czepia "bledow" typu "cusz"...

A moja opinian na temat ortografii jest znana - internet i tak upraszcza jezyk pod
kazdym wzgledem i w koncu bedzie po mojemu :P

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
My home OS/2 system uptime is: : 0d 3h 09m 37s 148ms (en).
Emergency mail: lwpiotr_at_tempac.fuw.edu.pl; lewhoo_at_dione.ids.pl