Re: Os2 i ram

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Mon 02 Jul 2001 - 07:26:03 MET DST

On Mon, 2 Jul 2001 01:42:00 +0200 (MET DST), Ninik wrote:

>Właśnie... Co to jest ten hpfs386???
>Bo od kąd pamiętam sądziłem że system plików, a brat mi teraz zamieszał
>że sterownik do dysków jak się ma celerona...

Bratu powiedz, że jak nie wie to nie trzyma kłapaczkę na kłódkę.
To rozszerzona wersja systemu HPFS zrobiony dla systemu Warp Server.
Podstawowe różnice :

- brak ograniczenia na wielkość pamięci cacjhe (2 MB w zwykłym HPFS);
- system uprawnień dostępu zapisywany jako atrybuty plików, a nie w jednym
pliku zbiorczym;
- możliwość zastosowania opcji "fault tolerance" (np.mirroring) na poziomie
oprogramowania;

>Gdzie to dostać? jak to dostać? Czy dobrze działa? Jak mam warpa 4pl
>@11pl to pójdzie? Są jakieś mądre narzędzia do tego???

Teoretycznie nigdzie, nie stanowi samodzielnego produktu lecz jest składnikiem
systemu Warp Server for e-Business. Praktycznie skorzystaj z Google i poszukaj.
Rosjanie mają różne dziwne rzeczy.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20