Re: Os2 i ram

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Mon 02 Jul 2001 - 07:18:27 MET DST

On Mon, 2 Jul 2001 01:41:59 +0200 (MET DST), Ninik wrote:

>Można gdzieś dostać tego jfs'a dla warpa 4pl @11pl? /me ma tylko tyle a
>bardzo bym chciał zmienić go wreszcie...
>A poza tym jakie są narzędzia do tego? Bo u mnie raz się sypnął hpfs i
>już wyjścia nie było, żaden chkdsk nie ruszał tego (znaczy sprawdzał i
>znajdował jakieś błędy, naprawiał je, ale nie to co ja widziałem za
>błąd, nawet gtu nie pomogło...) ???

Rosjanie wypuścili jakąś wersję free, ale nie pamiętam dokładnie. Może
któryś z kolegów zna namiary. A co do narzędzi, to przynajmniej z mojego
doświadczenia wynika, że poza standardowymi nie są potrzebne. Cała filozofia
tego systemu plików (o wiele starszego, niż implementacja dla OS/2)
opiera się na tzw. dzienniku pracy. Dopóki dziennik nie jest fizycznie
uszkodzony, to system sam sobie radzi. W przeciwnym przypadku "święty Boże
nie pomoże".

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20