Re: Os2 i ram

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Sun 01 Jul 2001 - 10:01:13 MET DST

On Sun, 1 Jul 2001 03:27:03 +0200 (MET DST), Ninik wrote:

>Razem z kartą muzyczną zakupiłem też i pamięć, do 32 dołożyłem 256.
>Oczwywiście wszystko gra jak najbardziej, ale czy z taką ilością pamięci
>można coś konkretnego zrobić? Jakim sterownikom dodać jej?
>Na pewno do fat32, do hpfs i do czego jeszcze?
>
>Plik wymiany pozostawić na 120mb czy dać już mniej?

Zależy co robisz. Ale przy takiej ilości pamięci to plik wymiany możesz
ustawić na 2 MB i pewnie przez najbliższy rok się nie ruszy.
Ja mam 128 MB i plik wymiany zaczynam mieć wykorzystywany tylko wtedy,
gdy uruchamiam debuger do javy lub aplikację w Javie, która buduje ComboBoxa
z kilkudziesięciu tysiącami pozycji w menu.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21