Re: Os2 i ram

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Sun 01 Jul 2001 - 12:24:14 MET DST

On Sun, 1 Jul 2001 12:20:43 +0200 (MET DST), Piotr Grzybowski wrote:

> hymmm.. tak jak myslalem, chyba mam jednak ten dysk uszkodzony...:/ bo
>cos robi jaja...
> powiedz, czy porownywales wydajnosci z hpfsem? jesli masz jakies wyniki
>benchow, to podrzuc mi, jesli to nie problem.

Nie robiłem specjalnych testów, natomiast subiektywne wrażenia przemiawiają
zdecydowanie na korzyść JFS-a. Nie mówię już o czasie wstawania systemu po
ewentualnym padzie. JFS dźwiga się mniej więcej o dwa rzędy wielkości szybciej.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21