Re: 1 szybki procesor czy 2 wolniejsze?

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 25 Jun 2001 - 13:06:17 MET DST

Przemyslaw Dobrowolski wrote:

> No dobrze. Odpowiedz mi na pytanie takie masz sobie Seti_at_home. Gdy miałem jeden
> procek 433 liczył mi (wersja 3.0) około 12 godzin. Później jak kupiłem jeszcze jednego

> procka i gdy odpalałem dwa taski to liczył mi do 12,5h na task. Według tego co
> napisałeś to powinien mi liczyć 18 godzin na task. To są fakty, mam i OeSa i dwa
> procesory.

z tego co ja kiedys wyczytalem na inecie, to w os/2 na synchronizacje
miedzyprocesorowa jest tracone ok. 2% mocy kazdego procesora.
jest to bardzo malo, w stosunku do 15% w przypadku linux kernel 2.2.x .
taki stan rzeczy ma miejsce w przypadku 100% obciazenia kazdego
procesora.
jak jest mniej to sila rzeczy czesc mocy idzie w gwizdek, jest to
sytuacja typowa nawet przy 1 procku.