Re: Dwie sprawy

Autor: Artur Alinowski (Artur.Alinowski_at_itpp.pl)
Data: Wed 20 Jun 2001 - 20:42:35 MET DST

On Wed, 20 Jun 2001 09:51:10 -0500, Rafal Szymczak wrote:
>Wersja 32-bitowa dziala tylko z LVM-em, czyli WSeb CP (Convenience Pack)
>i Warp 4 CP. Bez LVM-a system sie po prostu wywali przy starcie - sam to
>juz zaobserwowales. Wersja 16-bitowa dziala zarowno bez jak i z LVM-em,
>chociaz LVM jest wtedy zablokowany (litery dyskow sa przydzielane
>poprzez OS2DASD a nie LVM), chociaz system moze (ale nie musi) sie
>uruchomic. To zalezy, czy litery dyskow (a zwlaszcza startowego)
>wypadaja takie same i jeszcze paru innych warunkow. Najlepiej uzywac
>odpowiedniej wersji OS2DASD i problem z glowy.

OK brzmi rozsądnie. Tylko jak mam zainstalować Warp 4 CP? Przy próbie
bootowania z płytki z CP mam ten sam komunikat. Zrobić dyskietki i
podmienić OS2DASD na 16 bitowy? Nie chciałbym reinstalalować OSa tylko
zrobić zwykły upgrade.

Pozdrowienia

--
 _  _  ________     / name: Artur Alinowski
/ |/ |/ |__| | '   / email: artali_at_free.polbox.pl
|    |__| \  | 55 / ICQ#: 13244559
   Tragedią pchły jest absolutna pewność,
   że wszystkie jej dzieci zejdą na psy.