Re: Dwie sprawy

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_---NO.SPAM---discoverfinancial.com)
Data: Wed 20 Jun 2001 - 16:51:10 MET DST

Artur Alinowski wrote:
> =

> =

> Raczej nie. Uk=A0ad partycji jest prosty jak drut s=B1 dwa fizyczne dys=
ki:
> Dysk 1 - c: HPFS 2.1 GB
> Dysk 2 - d: FAT32 2.3 GB
> Jedyne co si=EA mo=BFe zmienia=E6 w tym uk=A0adzie to literka do CDROMu=
=2E
> Ale nie takie rzeczy ju=BF widzia=A0em wi=B1c spr=F3buj=EA od=A0=B1czy=E6=
 ten drugi
> dysk.
> Przy okazji to w =BFaden spos=F3b nie mog=EA zmusi=E6 bootmanagera do
> [...]

Wersja 32-bitowa dziala tylko z LVM-em, czyli WSeb CP (Convenience Pack)
i Warp 4 CP. Bez LVM-a system sie po prostu wywali przy starcie - sam to
juz zaobserwowales. Wersja 16-bitowa dziala zarowno bez jak i z LVM-em,
chociaz LVM jest wtedy zablokowany (litery dyskow sa przydzielane
poprzez OS2DASD a nie LVM), chociaz system moze (ale nie musi) sie
uruchomic. To zalezy, czy litery dyskow (a zwlaszcza startowego)
wypadaja takie same i jeszcze paru innych warunkow. Najlepiej uzywac
odpowiedniej wersji OS2DASD i problem z glowy.

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *