Re: Dwie sprawy

Autor: Artur Alinowski (Artur.Alinowski_at_itpp.pl)
Data: Wed 20 Jun 2001 - 10:17:35 MET DST

Marek Wojciechowski wrote:
> On Mon, 18 Jun 2001, Artur Alinowski wrote:
> [...]
> Nie jest przypadkiem tak, ze ta 32 bitowa wersja widzi rownioez partycje
> np. fat32 i jezeli taka masz to podczas ladowania systemu nagle sie tasuja
> literki dyskow?

Raczej nie. Układ partycji jest prosty jak drut są dwa fizyczne dyski:
Dysk 1 - c: HPFS 2.1 GB
Dysk 2 - d: FAT32 2.3 GB
Jedyne co się może zmieniać w tym układzie to literka do CDROMu.
Ale nie takie rzeczy już widziałem wiąc spróbuję odłączyć ten drugi
dysk.
Przy okazji to w żaden sposób nie mogę zmusić bootmanagera do
uruchomienia wingrozy z tego drugiego dysku. Muszę przestawiać w biosie.

Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski
HOME: artali_at_free.polbox.pl