RE: 16 bitowe installery i Odin

Autor: Dobrowolski, Przemyslaw (Przemyslaw.Dobrowolski_at_wincor-nixdorf.pl)
Data: Wed 20 Jun 2001 - 10:57:00 MET DST

Marek Wojciechowski pisał:
> Juz o to pytalem, ale nie widze swojego postu wiec zapytam
> jeszcze raz.
>
> W jaki sposob uaktualnic wpisy w odinowych rejestrach dla
> danej aplikacji.
> Np. podejzewam, ze word97 bez tych wpisow sie nie uruchomi. A zwyklej
> instalacji zapewne nie da sie rowniez przeprowadzic.

Office97 spokojnie możesz przegrać z Windows po prostu przegrywasz katalogi:
X:\Program Files\Microsoft Office
X:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared

Bez żadnych wpisów w rejestrach chodzi.

Poza tym 16 bitowe installery InstallShield są bardzo przyjemne ponieważ
uaktualnienie instalacji przebiega już w Odinie, więc na przykład Photoshop
został zainstalowany identycznie jak pod Windows, pomimo, że najpierw
uruchamiało mi się WinOS/2 a później Odin.