RE: 16 bitowe installery i Odin

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Wed 20 Jun 2001 - 13:09:40 MET DST

On Wed, 20 Jun 2001 10:56:28 +0200 (MET DST), Dobrowolski, Przemyslaw wrote:

>Marek Wojciechowski pisał:

>Office97 spokojnie możesz przegrać z Windows po prostu przegrywasz katalogi:
>X:\Program Files\Microsoft Office
>X:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared
>
>Bez żadnych wpisów w rejestrach chodzi.
>
>Poza tym 16 bitowe installery InstallShield są bardzo przyjemne ponieważ
>uaktualnienie instalacji przebiega już w Odinie, więc na przykład Photoshop
>został zainstalowany identycznie jak pod Windows, pomimo, że najpierw
>uruchamiało mi się WinOS/2 a później Odin.

Ja pronbowalem cos tak zainstalowac i mi wyplul brak jakiegos pliku... Na razie nie
analizowalem glebiej...

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
My home OS/2 system uptime is: : 3d 0h 01m 02s 898ms (en).
Emergency mail: lwpiotr_at_tempac.fuw.edu.pl; lewhoo_at_dione.ids.pl